دکوراسیون

طراحی دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

امروزه یکی از رایج ترین روش ها و متریال های تزئین در دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری است. پوشاندن بخش یا کل دیوارهای پذیرایی می تواند ایده مناسبی برای بسیاری از سلیقه ها باشد.انتخاب کاغذ دیواری با طرح خاص و متفاوت می تواند نمای داخلی منزل شما را زیر و رو کند و علاوه بر این دکوراسیون خانه شما با کاغذ دیواری جذاب و ایده آل می شود.

 

کاغذ دیواری ها شامل انواع مدل های متنوعی نظیر کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری پوستری هستند و شما می توانید بنا بر سبک دکوراسیون با کاغذ دیواری برای منزل خود انتخاب کنید.طرح کاغذ دیواری هر چه ریز تر باشد فضای اتاق خواب و یا پذیرایی شما بزرگتر به نظر می رسد. اگر فضای مورد نظر شما کوچک است بهتر است از کاغذ دیواری ها با طرح های ساده و روشن استفاده کنید. بهتراست برای دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری از جنس مواد طبیعی نظیر الیاف و پنبه و ابریشم را  انتخاب کنید.

 

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

 

نکات مهم انتخاب کاغذ دیواری

قبل از انتخاب کاغذ دیواری باید به رنگ وسایل خانه توجه کنید زیرا هماهنگ نبودن رنگ و نوع کاغذ دیواری با سایر وسایل، علاوه بر اینکه خانه را بی نظم و خسته کننده نشان می دهد، برای افراد خانواده احساس آشفتگی ایجاد می کند.

 

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری کلاسیک:

در کاغذ دیواری کلاسیک از خطوط و نقش های منحنی استفاده شده است. تقارن به کار رفته در این سبک آرامش را برای تمامی گروه های سنی به ارمغان می آورد. نکته قابل توجه در این نوع کاغذ دیواری نظم و چیدمان قانونمند این طراحی است.

کاغذ دیواری برجسته:

یکی از مدل ها که بسیار شکیل و زیباست کاغذ دیواری برجسته است. این نوع از کاغذهای دیواری به دلیل تنوع بسیار در طراحی یکی از پرفروش ترین های بازار می باشد. یکی از ویژگی های بارز این نوع کاغذ دیواری قابل شستشو بودن آن می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *