دکوراسیون

استفاده از سنگ گرانیت در دکوراسیون داخلی

این روزها استفاده از سنگ گرانیت در دکوراسیون داخلی طرفداران زیادی دارد و این موضوع نه تنها در خانه‌ها بلکه در فضاهای اداری و شرکت‌ها  و همچنین سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی نیز به چشم می‌خورد.

 

سنگ گرانیت

سنگ گرانیت سنگی بسیار سخت و محکم است، مقاومت فشاری آن بالا است و تنوع رنگ آن به نسبت دیگر سنگ ها بالا است. تخلخل آن بسیار کم است و همین قضیه باعث شده تا جذب آب آن پایین باشد. سنگ گرانیت از لحاظ ظاهری دارای بافت یکسان و یکدستی است. این سنگ، سنگی است که شما می توانید در بافت درون آن دانه های سیاه را به وضوح ببینید. گرانیت شناخته‌شده ترین سنگ آذرین است.

 

همچنین یکی از سنگ‌های تزئینی داخل ساختمان است که به دلیل داشتنم چگالی بالا و سختی زیادی که دارد در زمره مصالح با دوام ساختمان سازی به حساب می‌آید.

گرانیت از نوع سنگ‌های آذرین بوده و قیمت بالایی دارد چرا که استخراج و برش دادن و صیقل دادن آن فرآیندهایی بسیار هزینه‌بر است. این سنگ، سنگی است نفوذ ناپذیر و در برابر ضربه و نفوذ آب مقاومت بسیار بالایی دارد. روی کابینت‌ها و کانتر آشپزخانه، کف پوش، سنگفرش، جدول، پله، نمای خارجی ساختمان از جمله قسمت هایی هستند که در آن ها از گرانیت استفاده می شود.

 

استفاده در سرویس بهداشتی

 سنگ های گرانیت در برابر آب نفوذ ناپذیر هستند، بنابراین می توان از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی استفاده کرد.

 

استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی

در طراحی فضاهایی مانند نشیمن و اتاق غذاخوری هم می توان از این سنگ بهره برد، جلوه خاص و جالب آن ها می تواند نظر هر کسی را به خود جلب کند، درست مثل اتفاقی که در عکس بالا افتاده است.

 

استفاده در کانتر آشپزخانه

 از این سنگ می توان به عنوان سطح روی کانتر، سطح روی کابینت ها و حتی کفپوش آن استفاده کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *