دکوراسیون, طراحی ساختمان

دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی

 دکوراسیون صنعتی چیست؟

دکوراسیون صنعتی یکی از سبک های دکوراسیون پرطرفدار می باشد که با ترکیب عناصر قدیمی و مدرن، فضایی خاص و منحصر به فرد در خانه به وجود می آورد. در ادامه این قصد داریم بعد از معرفی این سبک، به ریشه شکل گیری آن بپردازیم و سپس ویژگی های مهم آن را برسی کنیم.سبک دکوراسیون صنعتی با به کار بردن گرما و صمیمیت عناصر قدیمی در کنار عناصر شیکِ مدرن، جلوه ای خاص و منحصر به فرد در محیط خانه به وجود می آورد.

این سبک بر خلاف دیگر سبک های دکوراسیون، تلاش می کند تا مصالح ساختمانی را بدون هیچ پوششی در فضای داخلی منزل، در معرض نمایش بگذارد.

 

دکوراسیون صنعتی

 

در سبک صنعتی میتوان از وسایل مدرن و قدیمی در کنار هم استفاده نمود. ترکیب این وسایل در خانه باعث میشود فضای خانه شما زیباتر و جذاب تر به نظر بیاید. با جستجو در بازار میتوانید وسایل چوبی و فلزی مورد نیاز خود را خریداری نموده و با چیدمانی اصولی طبق سبک صنعتی فضایی مناسب و زیبا برای زندگی فراهم نمایید.

یکی از ویژگی های اصلی دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی استفاده از پلان باز است. فضاهایی که با این سبک طراحی میشوند اصولاً به صورت یکسره بوده و به ندرت تفکیک میشوند. البته این نیز بستگی به نوع فضا و کاربرد آن دارد.

 

این سبک در چه مکان هایی استفاده می شود؟

این سبک می تواند در انبارها و فضاهای صنعتی که بازسازی شده اند، مورد استفاده قرار گیرد. همچنین با توجه به ویژگی های دکوراسیون صنعتی، آپارتمان هایی با سقف مرتفع، فضاهای اداری و تجاری و آپارتمان های مدرن، مناسب ترین گزینه برای اجرای این سبک می باشند.

 

دکوراسیون صنعتی

 

 استفاده از آجر و بتن در سبک دکوراسیون صنعتی

در انبار و ساختمان های صنعتی قدیمی، آجر و بتن جزء یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی بودند. بنابراین از این دو مصالح ساختمانی بدون هیچ پوششی در سبک دکوراسیون صنعتی استفاده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *